Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Op 21 maart 2018 vinden de verkiezingen voor de gemeenteraad in Emmen plaats. De afgelopen maanden zijn de leden van D66 druk bezig geweest met het organiseren van campagneactiviteiten, het vaststellen van kandidatenlijsten en het verkiezingsprogramma.

Kandidaten

Op 7 juli kozen de leden van D66 Emmen hun nieuwe lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Onze huidige lijsttrekker Carmen Hoogeveen is daarbij wederom als winnaar uit de bus gekomen. Tijdens de ARV van 8 november zijn de rest van de kandidaten bekend gemaakt. Bekijk de kandidatenlijst.

Verkiezingsprogramma

Het verkiezingsprogramma 2018-2022 is tijdens de ARV vastgesteld. Er is heel hard gewerkt door de commissie en vele leden om een alomvattend programma te schrijven. Het programma stelt flinke ambities om tot een aantrekkelijke, duurzame, en vooruitstrevende gemeente te komen. Bekijk het verkiezingsprogramma.

Campagneagenda

Houd de agenda in de gaten voor alle evenementen die georganiseerd worden in het kader van de Gemeenteraadsverkiezingen 2018.

Op de hoogte blijven?

Op de hoogte blijven? Volg ons op Facebook en Twitter.

Wil je met het campagneteam sparren of wil je een keer aanwezig zijn tijdens één van onze vergaderingen, neem dan contact op met fractie@d66emmen.nl

Laatst gewijzigd op 18 januari 2018